Nordværk

Brandingfilm

Vi lavede en brandfilm, der præsenterede affaldsselskaberne AVV og Reno Nords nye fælles identitet, Nordværk.

Fusionen af AVV og Reno Nord

Da de nordjyske affaldsselskaber AVV og Reno Nord fusionerede til fællesidentiteten Nordværk, fik vi til opgave at udarbejde en brandfilm, der skulle præsentere den nye visuelle identitet og formidle værdierne bag brandet.

Natur er en af hovedsøjlerne i Nordværk-brandet.

Ny visuel identitet

Med lanceringen af Nordværk fulgte en ny visuel og kommunikativ identitet. Der var blevet udarbejdet en design-guide, som vi tog udgangspunkt i, og oversatte til et filmisk udtryk.

Den vilde nordjyske natur var et af grundelementerne i Nordværks identitet, som afspejlede sig i både farver og former. Den lilla lyng på Rebild Bakker var her et oplagt motiv, der passede som fod i hanke til Nordværks farveprofil.

Den lilla lyng, der blomstrer på Rebild Bakker.

Affald og mennesker

Mennesket er et centralt element i Nordværks brand. Ønsket var at kommunikere til borgerne i øjenhøjde og skabe en klar tråd mellem medarbejdernes arbejde med affald og borgernes egen dagligdag.

Få fat på os

Skal vi lave noget fedt sammen?

    Gustav går på en sandklit ved Rubjerg Knude fyr