Vi lavede en brandfilm, der præsenterede affaldsselskaberne AVV og Reno Nords nye fælles identitet, Nordværk.
Da de nordjyske affaldsselskaber AVV og Reno Nord fusionerede til fællesidentiteten Nordværk, fik vi til opgave at udarbejde en brandfilm, der skulle præsentere den nye visuelle identitet og formidle værdierne bag brandet.
Med lanceringen af Nordværk fulgte en ny visuel og kommunikativ identitet. Der var blevet udarbejdet en design-guide, som vi tog udgangspunkt i, og oversatte til et filmisk udtryk.
Den vilde nordjyske natur var et af grundelementerne i Nordværks identitet, som afspejlede sig i både farver og former. Den lilla lyng på Rebild Bakker var her et oplagt motiv, der passede som fod i hanke til Nordværks farveprofil.
Mennesket er et centralt element i Nordværks brand. Ønsket var at kommunikere til borgerne i øjenhøjde og skabe en klar tråd mellem medarbejdernes arbejde med affald og borgernes egen dagligdag.
Sideløbende med optagelserne tog vi også billeder til Nordværks hjemmeside.
Skal vi lave noget fedt sammen?